Bloemen, de zon, feest, compliment!

12 maart 2024

Bloemen, de zon, feest, compliment!

Internationale vrouwendag 2024

Afgelopen vrijdag was het feest, Internationale vrouwendag! Ageeth en ik (Toke) stonden dit keer op het Bruïne plein in het Franse Gat.
Na vele omzwervingen (door opgebroken wegen) kwam ik ook nog op tijd aan!

Ageeth nam de markt zelf onder haar hoede, ik stond voor de Aldi en de Jumbo! Omdat het zonnetje scheen waren de mensen ook vrolijk. De dames namen de narcis met het kaartje eraan dan ook lachend in ontvangst! Ook herinnerden we de heren aan de Infotent in het Franse Gat op de hoek Adriaen van Ostadelaan/Frans Halslaan; de dag erna van 14.00 tot 15.00 uur.

Foto: SP Veenendaal

Een poosje later kwam er een gezellig groepje internationale vrienden aan, die voor de laatste dag nog even een rondje plein gingen doen. Na even gevraagd te hebben was een van de heren wel bereid om een foto te maken! Na hen bedankt te hebben deelden we de laatste bloemen uit.
Er kwam nog een bekende inwoner naar me toe, die vond dat we inde persoon van Jimmy Dijk een goede opvolger hadden gevonden voor Lillian Marijnissen!

Met een half uurtje waren we door de bloemen heen
en gingen we weer ieder onze weg!

Foto: Peter van de Rovaart

Zie ook:

Blogs:

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.