Op het strand…

25 augustus 2024

Op het strand…

Red onze zorg!

Na even een weekje op adem te zijn gekomen (in ons appartementencomplex is een duurzame verbouwing aan de gang), af en toe nog een uurtje hier en daar gestaan te hebben (bij de polikliniek en bij winkelcentrum de Ellekoot) was het woensdag tijd om een uurtje bij het stadsstrand te staan samen met Baukje.

Het grote bord zei al voldoende, de mensen wilden graag hun handtekening kwijt op het petitieformulier.

Zelf sprak ik (Toke) de mensen aan in de van Kreelpoort.
Er kwam veel aan bod; van de marktwerking in de zorg (Co med), tot de managers in de zorg, de handen aan het bed, de werkdruk!

Na een uurtje hadden we samen 70 handtekeningen opgehaald, wat het totaal aan 'papieren' ondersteuningen op ruim 200 stuks bracht.
Verder zijn er nog andere enthousiaste inwoners die ons om formulieren vragen, zodat ook zij ons kunnen helpen.

Wat een inzet van en voor de Veenendaalse bewoners en omgeving, want ook mensen uit Amerongen, Rhenen en Ede tekenen deze petitie.

Foto: Baukje Hiemstra

Zie ook:

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.