Nationaal Zorgfonds op ROODSTOCK

28 augustus 2016

Nationaal Zorgfonds op ROODSTOCK

Foto: Nationaal Zorgfonds

Er staat een boete van € 385,- op ziek zijn: het eigen risico. De zorg is veel te bureaucratisch. En aan de marketing van zorgverzekeraars en het jaarlijkse overstapcircus worden miljarden verspild. De kwaliteit gaat omlaag, de kosten omhoog. Het NATIONAAL ZORGFONDS moet daar verandering in brengen. Op 3 september zal het initiatief een plekje krijgen op het ROODSTOCK strandfestival.

Op ROODSTOCK worden verschillende thema's gepresenteerd die voor de SP belangrijk zijn; goede zorg is daar één van. Het festival vindt aanstaande zaterdag (3 september) plaats op het Stadsstrand 'Landjepik' in Veenendaal.

De SP ondersteunt het Nationaal Zorgfonds. Ook afdeling Veenendaal zet zich hiervoor in, om zoveel mogelijk steun te verzamelen. Dit, door huis-aan-huis-acties, acties in 't Dorp en aanwezigheid op evenementen - zoals de Rijnweek, de Wielerklassieker (Arnhem-Veenendaal) en de Triathlon (waarover later meer).

De steun voor het Nationaal Zorgfonds is groeiende. Al meer dan 109.000 mensen steunen dit initiatief. Ook steun betuigen aan het Nationaal Zorgfonds, of meer informatie? Kijk op nationaalzorgfonds.nl!

Foto: ROODSTOCK strandfestival / SP Veenendaal
Foto: Nationaal Zorgfonds / nationaalzorgfonds.nl