Triathlon / Nationaal Zorgfonds

30 augustus 2016

Triathlon / Nationaal Zorgfonds

Foto: Peter van de Rovaart

Overal waar wat te doen is in Veenendaal, probeert het Nationaal Zorgfonds ook aanwezig te zijn. Zaterdag 27 augustus was weer zo’n uitgelezen dag, met mooi weer, veel publiek en 1200 deelnemers uit heel Nederland!

Het evenement vond plaats op sportpark de Groene Velden,nabij de SKF korfbal velden. Met een stapel flyers, de emmer met buttons en de stem van een actieve verspreider, ging ik weer op pad. Ik kwam vele bekenden tegen; immers, ik was vroeger ook een actieve vrijwilliger bij dit evenement.

Na de D.J. nog even begroet te hebben bij de open dag van het korfbal in de persoon van Sietse, ging het langzaam richting uitgang. De flyers waren bijna op, de stem was schor, de laatste sporters werden afgeschoten door de wethouder van sport (dit waren dan ook wel de “kanjers” voor het kampioenschap!)

Wie er gewonnen heeft? Op zo’n warme dag alle deelnemers, standhouders en de ruim 200 vrijwilligers die dit evenement allemaal mogelijk maken. Want wat is er een hoopwerk verzet door al deze mensen voor, achter de schermen, in het water, op het parcours en aan de zijlijnen!!!!

• LEES OOK HET NIEUWSBERICHT: Nationaal Zorgfonds op Triathlon. Klik HIER.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.