De eerste tropische dag van het jaar!

30 mei 2017

De eerste tropische dag van het jaar!

Foto: Jan Breur

Zaterdag 27 mei 2017

Een druk strandje, drukte bij de lekkere ijswinkel op het plein... ideaal weer om de handtekeningen op te halen voor het behoud van ons stadsstrand!

Met 6 man/vrouw sterk hebben we de mensen bevraagd, en medegedeeld over hoe en wat het stadsstrand betreft. "Schandalig," hoorden we, toen we vertelden van de plannen om gebouwen neer te zetten op het strand, "voor dat geld kunnen er betere dingen gedaan worden;" tot de opmerking van een passant dat haar huis veel ouder was en nog in prima staat verkeert!

teken de petitie

Ook werden er flyers uitgedeeld, want op 24 juni vindt immers het ROODSTOCK festival plaats. Natuurlijk op het mooie stadsstrand, waar nog veel  meer evenementen georganiseerd worden!

Voor we het wisten waren de 2 uurtjes om. Onder het genot van een ijsje bij de lekkere ijswinkel werden de handtekeningen geteld; bij elkaar hadden we er 225 opgehaald!

Veel leuke gesprekken. Op weg naar huis werd ik nog even staande gehouden, met een compliment voor onze groep, dat we ons zo inzetten voor het behoud van ons stadsstrand!

Foto: ROODSTOCK strandfestival

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.