Blog Yolande de Meer

Inspraak op de kadernota

Foto: Jan Breur

Leden van de gemeenteraad,

In de Rijnpost van 15 mei las ik een uitnodiging om naar de discussie-bus te komen. 'Praat mee over de sociale toekomst van Veenendaal’. Een mooi initiatief.
Een vraag trof mij enorm: welke keuzes zou u maken'?
Ik kan geen keuzes meer maken.

11 februari 2019

Nooit in het wit...

Foto: ? / Yolande de Meer
PROTESTSONGS AFL. 5: Man in Black

Ik heb het nummer 'Man in Black' van Johnny Cash uitgekozen.

7 januari 2019

Sportgala 2019

Foto: Yolande de Meer

In een bomvolle Basiliek heeft Veenendaal bij het Sportgala zijn toppers geëerd. Samen met vele sporters en sportliefhebbers zag ik fantastische winnaars hun prijs op het podium in ontvangst nemen.

4 januari 2019

Een sporttas vol bezwaren...

Vele Veenendalers kennen Sportcafé de Duck. Sportcafé De Duck is de horeca gelegenheid van sportcentrum de Vallei. Waar sportservice Veenendaal het zwembad een sporthal, gymzaal en vergaderruimte gevestigd is. Het sportcafé is een gezellige multifunctionele ruimte waar sporters, toeschouwers en zwemlesouders onder het genot van een hapje en een drankje bijeen komen.

26 november 2018

Geen licht...

Donderdagavond 22 november zat ik (met 2 andere SP'ers) op de publieke tribune. De raad sprak over een aanvullend krediet voor het eerste Integraal Kind Centrum West. Dit is een voorziening voor kinderen van 0 tot 12 jaar waren kunnen opvangen, onderwijs, buitenschoolse opvang en welzijnsorganisatie gecombineerd worden in één organisatie.

In zijn reactie op de ingediende moties en amendementen zei wethouder Verloop (SGP) iets opmerkelijks: