Het kan!

29 maart 2017

Het kan!

Bewonerscommissie 'Holle Kamp' van de wijk Molenbrug wil een veiligere buurt. Ze hebben een plan opgesteld met wat verkeersingrepen, waaronder een 30km-zone, en dit ingediend als Burgerinitiatief. Hiervoor hebben 177 mensen getekend.
Bij een bespreking in de raadscommissie, aangevraagd door de SP, zegde het College toe dit idee te honoreren.

In het Franse Gat hebben bewoners van een drietal straten in kaart gebracht wat de staat van onderhoud van de woningen was. Er moest het nodige gebeuren! Toen zij hun bevindingen presenteerden, zegde Patrimonium Woonservice toe om snel aan het onderhoud te beginnen.

Het kan. Als gewone mensen uitspreken wat ze willen, en zich verenigen om het voor elkaar te krijgen, lukt het. En zo maken we de wereld stapje voor stapje mooier en beter. De SP is graag een partner voor mensen die hun buurt mooier, schoner en veiliger wil maken. Samen zetten we de schouders eronder. Omdat we weten dat het kan.

Deze tekst verschijnt vandaag op de Gemeentepagina in de Veenendaalse Krant.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.