Flitsaktie; december 2019!

15 december 2019

Flitsaktie; december 2019!

Zaterdag 14 december, dag van het  24e Grote SP congres in Nieuwegein, waar 4 belangrijke heren (Jan, Sietse, Tilmann, Walter) naar toe gingen, gingen er ook nog een stelletje dames en één heer op stap met een flitsaktie, aangewakkerd door Renske Leijten in Pauw op de donderdagavond: Een doneeraktie voor de gedupeerden van de kinderopvangtoeslagaffaire.

Door deze belastingmaatregel zijn 1000den mensen als fraudeur bestempeld, waardoor veel: huisuitzettingen, scheidingen faillissementen ontstonden! Gezinnen met kinderen zijn in de problemen gekomen! Verschillende ouders hebben met behulp van de Landelijke SP hier een doneeraktie voor op poten gezet!
Als plaatselijke SP hebben we hierop gereageerd door 100 flyers te laten drukken bij de huisdrukker, en zijn we zaterdagochtend op pad gegaan in de hoofdstraat Nico, Alja, Suzanne en Toke waren van de partij, dus de flyers waren in raptempo verspreid - dankzij ook de weergoden die zich van hun beste kant lieten zien. Blijkbaar waren ze het wel eens met deze aktie!

De flyers werden met de kreet: "doneeractie voor de kerst, lees de flyer aangeboden" aan het publiek.
Wij hopen hiermede een steentje te hebben bijgedragen aan deze gezinnen, die nu misschien ook een fijne kerst hebben!

Foto: Toke van de Rovaart

doneer hier

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.