Op Gilbert!

12 januari 2017

Op Gilbert!

Foto: SP Veenendaal

We zijn het nieuwe jaar goed begonnen! Op het eerste fractieoverleg hebben we de Schriftelijke Vragen rond het Pionierskwartier besproken, we hebben het gehad over de grenscorrectie met Rhenen, over de agenda van de raadscommissie (waarom staat de evaluatie van de koopzondag nog niet ingepland?) - en tal van andere onderwerpen passeerden de revue.

Eén van die onderwerpen is het Gilbertjaar (2019); ter ere van de 'stichter van Veenendaal', Gilbert van Schoonebeke. Hierover gaf Burgemeester Kolff in zijn nieuwjaarstoespraak van vorige week een 'It Giet Oan' af. Voor Sietse was dit de aanleiding om de fractie te trakteren op een Gilbertbiertje. Een donkere - de nieuwe editie voor de wintermaanden.

Afgelopen zomer had ik me al tegoed mogen doen aan een blonde; die ging er goed in. Maar donker is ook niet te versmaden.

Wie ook eens de gezelligheid van een fractieoverleg wil meemaken, is natuurlijk van harte uitgenodigd. Maak een afspraak door me te mailen. (Nog) geen lid? Wordt dat dan snel, via deze link.

En voor nu...
PROOST! Op Gilbert.

Foto: SP Veenendaal

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.